lördag 6 juni 2015

Fotbollscup

Imorse stod klockan på 07.00 då det var samling i Vikingstad 09.00 och dags för grabbarnas första fotbollscup! Det var 16 taggade kids som möttes upp och humöret var på topp hela dagen trots förlust i samtliga matcher och inte ett enda mål!:) Men lagen de mötte hade tränat i minst ett år mer än grabbarna och några lag var dessutom ett år äldre! Nu har tränarna (bland annat min man ;-)) lite att jobba med :)

Jag och Elvis var med och hejade! För mig är det dock inte hälsosamt då mina nerver inte pallar sånt där! Jag hejar, gapar och skriker :) Speciellt på mina egna kids!

Efter cupen åkte vi till City Gross där kidsen fick plocka lördagsgodis medan vi haffade en superfin rostasfilé, mums!
Nu ligger vi på soffan och kikar på Robinson. Jag njuter av ett glas vin och ska snart plocka fram lite B&J:s :)

Två lyckliga killar som fick medalj i Vikingacupen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar