söndag 14 juni 2015

Dop och kära vänner

Mitt liv är alldeles för hektiskt för att hinna blogga just nu. Och nej, det är inte bara evighetsprojektet tvättkorgen som tar upp all min tid utan vi gör massor roligt också. Samtidigt vill jag ju ändå hinna blogga för det är ju så himla kul att kunna gå tillbaka och läsa sen senare...

Fredagen hos Kinnanders blev sen och vi var hemma strax innan 23. På lördagsmorgonen tog vi sovmorgon till 8.30 allesammans och flög sedan upp då vi skulle på dop klockan 11, men vilket vi trodde var klockan 13. Det var Meja som döptes i Vårdsbergs kyrka och efteråt bjöds vi på smörgåstårta och fika i Linghem. Det är ju så mysigt att gå på dop sådär för man träffar ju massor gamla (och nya) vänner och har det så himla trevligt <3

När vi kom hem slängde jag på mig bikini och lika snabbt gick solen i moln, såklart! Jag hängde ändå på terrassen i solstolen, med Elvis på magen och med ett glas vin i handen! Sååå nice! Vid 18.30 tog jag bussen till stan för middagsdejt med en kär vän men mer om det i nästa inlägg!

Mina fina killar, mina kärlekar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar