tisdag 23 juni 2015

En bättre dag

I jämförelse med igår har hela den här dagen varit fantastisk! Ungarna har varit såå snälla hela dagen och den här morsan har inte behövt ta till den där besvikna rösten en enda gång! Vi myste inne på förmiddagen (förutom storkillarna som var i lekparken i en kvart) och efter lunch gick vi till förskolan för avslutningssamtal, medan Ellioth gick till sin kompis Tim. Elton fick så mycket beröm att jag efteråt fällde en liten tår, fantastiska unge <3
Därefter gick även Elton till Tim, Elvis sov i 2,5 timme i vagnen ute, M jobbade hemifrån och jag åkte till Maxi och handlade. Jag hade tänkt träna också men hann inte då grabbarna hade avslutning på fotbollen. Jag och Elvis följde med och i nästan en halvtimme öppnade sig himlen och mina stackars storkillar var såå blöta...
Efter fotbollen kom mormor och morfar och hämtade Ellioth och Elton (då vi ska på lite "äventyr" imorgon!) och jag, M och Elvis for till Elgiganten och köpte laptop och en ny iPad till min kära mor. Vi körde middag på Kina Thai på det, sååå gott!

Nu ligger jag i sängen och ska sova för att vara pigg imorgon! Vart ska vi tror ni? :)

Mina killar på fotboll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar