måndag 15 juni 2015

25 januari-killarna!

Jag förstår inte vart dagarna tar vägen. Jag tycker jag knappt hinner kliva upp innan det är dags att gå och lägga sig igen...

Idag var det dags för fotbollsskola för Ellioth. Fyra dagar fotboll 9-15.30, och då ingår det frukt, lunch och mellis. Är man i behov av barnomsorg får barnen komma från 7 och stanna till 17, himla bra påhitt! Ellioth var toknöjd med dagen och längtade direkt till morgondagen :)

Medan Ellioth var på fotboll gick jag och Elton till Camilla och Milton som bor bara några gator bort. Där var även Martina och Jakob. Vi har hittat varandra på Instagram och det roliga är att alla tre grabbarna är födda på samma dag på samma förlossningsavdelning! Vi hade det supermysigt i över fyra timmar och fick halvt springa för att hämta Ellioth :)

Nu ikväll har jag varit iväg en snabbis på Ikano och därefter blev det 40 minuter på crosstrainern på gymmet!

Jakob, Milton & Elvis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar