tisdag 16 juni 2015

Finbesök

Ännu en sådan där hektisk dag. M har varit bortrest och att rodda tre ungar på morgonen och komma iväg i tid, skjut mig! Jag kommer på mig själv med att rusa iväg i pyjamas, ofixat hår och oborstade tänder. Men iväg kommer vi! Så idag har Ellioth hängt på fotbollsskolan, Elton på förskolan och jag och Elvis har hängt med Lina och Loui som var här och besökte oss <3 Supermysigt och efterlängtat! Vid 14 var det dags att hämta Elton, utfodra honom med mellis och därefter studsade vi studsmatta ihop. Vid 16 kom Ellioth hem, bästa grannarna hämtade ändå sin Tim och tog med även Ellioth hem så jag slapp gå igen <3
Vid 17 kom M hem och då stressade jag iväg till Ikano för att inhandla presenter till förskolepedagogerna men var tvungen att vara hemma till 18 igen då M hade tränarmöte. Gud vad jag längtar tills M har semester och vi bara kan vara, hela familjen, hela dagarna <3

Mina fina idag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar