måndag 22 juni 2015

Att bryta ihop

Den här dagen började inget bra alls. Jag hade jordens huvudvärk när jag vaknade, sedan tillkom illamående. När jag är uppe och bäddar grabbarnas sängar hojtar Ellioth att Elton försöker bära Elvis (han låg på en filt på golvet och lekte...). Jag rusar ner vansinnig och påminner om bärförbudet vi har... Jag går upp och bäddar färdigt och när jag kommer ner igen sitter Elvis i soffan, ensam. I samma veva ringde M och jag bröt ihop. Ungar som inte lyssnar och gör tvärtemot, skjut mig... Huvudvärken blev ju inte bättre av alla tårar så därefter kom en spya...
M kom hem tidigt och jobbade hemifrån så jag kunde sluta mina ögon en stund. Därefter for jag och gjorde mina fransar (nu kan jag visa mig ute igen!) och därefter blev det en sväng på gymmet, 30 min cardio och sedan ben!
Nu är M ute och springer och Elvis har precis somnat på mitt bröst <3

Fyndade på Zaras rea idag. 17 plagg. 1 till Ellioth och 16 till Elvis. Sommarkläderna är i strl 1 år och ska sparas till Elvis till Thailand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar