tisdag 17 januari 2017

Why fit in when you were born to stand out

En sådan där fullspäckad dag är till ända. Planeringstid både förmiddag och eftermiddag och jag är mer än nöjd. Föredrar att ha iaf en veckas lektioner fullständigt planerade, då trivs jag som bäst! Mina fantastiska elever lämnade en liten hälsning på tavlan medan jag var iväg, sådana små ord som går rakt in i hjärtat ❤️

Efter jobbet hämtade jag Elvis. Vi han hem och styra lite med tvätten innan M kom hem med de andra två älsklingarna! De hade kopplat på släp på bilen och efter att vi lastat på vår tv-bänk körde de ut den till mor och far som ville ärva den. Under tiden fick jag till ett riktigt bra arm- och axelpass på gymmet!

Hem och duschade och sövde kids och nu har vi landat på soffan. Sedan dess har vi dessutom på riktigt nu rensat bort en släkting ur familjen och det känns riktigt skönt efter att under tio år stått ut med hennes kritik... Men som alla sagt, den som lägger sig, har en åsikt om att allt jag gör är fel och kritiserar är den som själv mår dåligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar