tisdag 24 januari 2017

8 år

Idag har jag vab:at för Elvis. Han var lös i magen igår morse men pigg. Inget mer löst bajs, fortsatt pigg men det har runnit som en flod ur munnen på honom idag så troligtvis är det någon tand på g. Men för att vara på den säkra sidan kör vi på 48-timmars regeln för magsjuka och därför var vi hemma idag också!

Jag var iväg och körde ett stenhårt gympass ikväll. Hårdaste på månader. 60 min biceps, triceps och axlar och 30 min löpning i uppförsbacke. Sjukt jobbigt och jag fick svälja spyan på slutet!

Idag för 8 år sedan gifte vi oss barfota på en strand i Thailand. Nu står vi här, två barn senare (Ellioth fanns redan när vi gifte oss), med hus och två heltidsjobb. Det har inte varit enkelt, och vi har varit nära att ge upp flertalet gånger men vi har kämpat på... Småbarnsår är en riktig prövning för ett äktenskap! Jag älskar dig Magnus ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar