söndag 29 januari 2017

Stupad

Denna helg har jag medvetet lagt bloggen åt sidan. Veckorna är sååå jäkla slitsamma att jag på helgerna bara måste få koppla av. Idag har jag ändå stupat och imorgon borde jag sjukskriva mig och ringa vårdcentralen. Jag är ju dock inte den som ger upp så lätt, vi får se helt enkelt...

Fredag innebar jobb, hämtning och sedan iväg på innebandyträning. Efter det åt vi middag och när jag sövde Elvis däckade jag tillsammans med honom, i vanlig ordning...

Lördag, slappmorgon och sedan gym och nya naglar. Därefter åkte jag hem och hämtade upp familjen och så for vi till Ekholmen på innebandycup. Efter cup åkte jag till Emma för lite bubbel och sedan ett glas vin på stan.

Idag har vi bara varit hemma. M har tränat men jag hoppade över det då jag inte orkade mig ur pyjamasen. Att ta det lugnt är något jag behöver öva på dessutom... Även att kroppen skriker efter ett tufft cardiopass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar