måndag 23 januari 2017

En dag i katastrof

Den här dagen började så jävla illa att jag kände för att gråta och sparka sönder något. Tjafsade i telefonen samtidigt som jag skulle kasta in de överblivna cheesecakesen i frysen på jobbet, få ramlade alla jordgubbar och hallon av. Slängde på luren och satte mig framför datorn med min Nocco. Då hade jag fått ett mail som gjorde mig vansinnig... Jag reste mig upp för att gå ut och beklaga mig för en kollega, då tappar jag Noccon rakt ner i bordet och det blir som en vulkan av skum ur burken... Hela katedern, hela mig, hela väggen. Satte mig bara ner igen och kikade på eländet medan det rann cola ner i knät på mig, och ner längs väggen ner i min väska... Sedan fortsatte dagen i samma anda... Nickade till på dagens "utbildning" i samma veva som läraren säger att det är bra om vi noterar namnen hon visar då det kommer komma på "testet". Samtidigt byter hon bild så jag hinner inte skriva... Lajvet...

Att sedan få träffa Emma och skratta tillsammans, så pass att jag fick kramp i ryggen... Bästa tjejen, bästa hänget! Gud vad jag är glad att jag har henne ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar