söndag 8 januari 2017

Kroppen sa ifrån

Trött dag igår. Min kropp var helt förstörd efter crossfit-passet i fredags, och efter att ha tränat varje dag sedan nyår innan dess. Jag drog ändå till gymmet igår och körde lite helkropp med Emma. Fokus låg ändå på att snacka skit och skratta.

När jag kom hem tog jag en lång varm dusch innan jag parkerade på soffan. Där somnade jag bums och sov som en stock i över två timmar medan ungarna lekte och stojade runtomkring. M väckte mig när det var tio minuter kvar innan vi var tvungna att åka då vi var bortbjudna. Min kropp orkade knappt stå upp.

Vi hade sedan en trevlig kväll hos Lotta, Hedvig, Vera och Eric. Vi bjöds på god mat, efterrätt och fantastiskt sällskap. Ungarna lekte så fint och vi kunde sitta och prata i lugn och ro.

Tanken var några avsnitt SKAM när vi kom hem men jag däckade när jag sövde Elvis och sov till strax efter midnatt. Då var jag så besviken att jag sovit så jag klev upp och vi såg ett avsnitt och åt lite chips!

Funderar ändå på gym idag, lite cardio borde väl inte skada? Har träningsvärk i varenda liten muskel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar