tisdag 3 januari 2017

Ett lov med många aktiviteter

Idag klev jag upp redan 6.45 och for iväg till gymmet. M tog en semesterdag så jag hade gott om tid. Över en timme biceps, triceps och axlar blev resultatet.

Väl hemma igen bjöds jag på havregrynsgröt till frukost och efter lite mys och bus packade vi in oss i bilen och for till Finspång och deras simhall. Jag kunde inte bada då mina bröst inte läkt ordentligt än men killarna hade kul och simhallen var riktigt bra. I anslutning låg Olearys och där blev det en sen lunch. Jag försöker egentligen hålla en lite striktare diet nu men M övertalade mig om att det inte är jullov så ofta och att vi än mer sällan är på utflykt och kan äta golunch alla tillsammans. Så ja, det blev en varsin burgare tillslut.

Hann med en liten nap på soffan hemma innan dagens andra aktivitet tog vid. Vi mötte upp grabbarna Söderström på Hangaren. Killarna åkte som tokar i över två timmar och jag och Jocke satt och snackade skit.

Grym dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar