onsdag 11 januari 2017

Vila

Igårkväll kunde vi inte slita oss från SKAM,  haha. Både M och jag tjöt som grisar och insåg att vi inte skulle kunna somna om vi inte såg ett avsnitt till, så det gjorde vi. Efter det kunde vi somna med en bättre känsla. Galet vad man kan bli påverkad av en serie alltså. Jag är ju ingen tv-nörd och har väl sett två serier, Orange is The new black och Walking dead. Visst, de var väl bra men inget extraordinärt. Nu är jag helt hooked. Såfort vi stängt av på kvällen längtar jag till nästa kväll så jag får se fortsättningen. Samtidigt vill jag spara på avsnitten för jag vill aldrig att serien ska ta slut! Alltså jag ÄLSKAR SKAM! ❤️

Det blev därför sent igår och jag var riktigt sliten när jag klev upp. De två senaste dagarna har det tagit emot att gå till jobbet också, den där gnistan verkar gått förlorad. Måste hitta den igen, jag älskar ju egentligen det jag gör...

Idag vilar jag från träningen. Hittills har jag tränat varje dag sedan nyårsdagen och har skrapat ihop tio pass iår. Men idag behöver kroppen vila som sagt!

Nu lite middag och sedan alla kvällsbestyr...

Dagens fröken:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar