tisdag 10 januari 2017

Ekorrhjul

Hektiskt att komma tillbaka till vardagen igen. Igår var jag så utpumpad att jag somnade till SKAM.

Dagarna går i ett. Som idag... Klockan ringde 05.45. Upp och duscha, klä på mig, klä på ungar. Lämnade Elvis på förskolan 07.00. Gasade till jobbet. Lite planering och sedan full rulle med lektioner. 13.40 gick eleverna hem och då planerade jag. Har så höga krav på mig själv att jag hela tiden uppfinner hjulet på nytt själv. 16.00 slängde jag mig i bilen och hämtade hem Elvis (M skjutsar och hämtar de andra två). Hem och vek färdig tvätt och satte igång en ny maskin. Plockade fram kläder till barnen till morgondagen. Busade och gosade en stund med Elvis och pratade med de stora om hur dagen varit. 17.30 gasade jag till gymmet för 30 min cardio, biceps, triceps och axlar. Förbi Maxi på hemvägen och var hemma igen vid 20. Nu har jag duschat, rakat mig och hängt tvätt. Lite mat i magen och ett avsnitt SKAM och sedan stupar jag i säng.

Ekorrhjul, jotack...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar