söndag 1 januari 2017

2016 blev 2017

Gårdagen var toppen! Vi började med slapp morgon och därefter drog jag till gymmet och körde igenom hela kroppen ordentligt vilken tog 1,5 timme. Väl hemma sövde jag Elvis innan jag började pimpa familjen inför kvällen. Strax innan 18 infann vi oss på Ekholmsvägen hos våra gamla grannar från Johannelund. Där fanns även tre familjer till. Vi stod för förrätten (kantarellsoppa och foccacia) och bjöds därefter på grillat och asgod efterrätt. Sällskapet var också grymt såklart! Tolvslaget i regnet var inte lika grymt. Det var iaf roligt att Elvis var vaken och han tjoade till raketerna precis som sina bröder! Vi var hemma och i säng strax efter 1!

Idag tog hela familjen sovmorgon till efter 10, hur mysigt somhelst! Efter frukost drog jag till gymmet och körde 45 min cardio. Hem för lunch och därefter åkte vi ner till stan för lite Stad i ljus och Pokèmon-jakt. Elvis traskade nästan en timme innan han tog plats i vagnen, den ungen älskar att gå! Nu har vi ätit kvällsmat, krupit upp i soffan och spelar kortspel.

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar