söndag 4 december 2016

Ufo

Gårdagen var mindre kul, smärtan från helvetet. Knaprade voltaren och försökte sova mig i form. Gunnar ringde för att fråga hur det var med mig och förklarade att smärtan brukade hålla i sig i ett dygn. Framåt kvällen var jag piggare och efter lite mat i magen begav vi oss iväg till pulkabacken hela familjen. Sju minusgrader och flyttad bröstvårta var dock inte jätteskönt så vi blev inte långvariga. Innan vi åkte hem lade vi oss på backen och tittade på den magiska stjärnhimlen. Då såg M och jag något jättekonstigt... Fyra ljuspunkter på rad som for över hela stjärnhimlen på enbart cirka tio sekunder. M trodde på asteroider men de hade ingen svans och låg på exakt avstånd och i linje hela tiden... Jag googlade sönder igårkväll men fick inget annat resultat än Ufo. Jag tror ju inte riktigt det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar