söndag 25 december 2016

Fynd

Juldag och Elvis gav mig sovmorgon till 9. Elton sov till 10 och M och Ellioth for iväg strax efter 8.30 för att köpa ny tv. De kom hem med något stort as och jag är inte det minsta intresserad. När de kom hem fick jag göra utlopp för mitt intresse, shopping. Och dessutom på rea. Älskar att traska runt och hitta de där små guldkornen till fynd. Idag var de bästa outfiten nedan (140:- för både jeans och tröja), en Reima - overall till Elvis till nästa år för 599:- istället för 1299:- och en Haglöfs skaljacka till M för halva priset. Nöjd. Imorgon fortsätter jag ner på stan...

Eftermiddagen har spenderats i Sörmland hos barnens farmor och farfar. Julmat, paketutdelning, bus och godis. Jag låg dock uppkrupen i soffan med feber. Hoppas det gått över tills imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar