måndag 12 december 2016

110

Hektisk dag. Den började iaf på bästa vis med besök av vår Emma i klassen ❤️ Därefter möblera om hela klassrummet för genrep av Lucia, sedan öva... Följa dem till maten, möblera tillbaka bänkar för mattelektion, slängde i mig lite mat och sedan matte. När eleverna gick hem möblerade vi om klassrummet igen, kastade i mig mellis och sprang på möte. Mötet slutade 16 och då gasade jag järnet till tandis där jag hade tid 16.20. Åkte därifrån en timme senare, ledsen och besviken på mig själv, i tårar. 18.00 Lucia på Ellioths skola. 19.15 åkte till gymmet för ett rump- och benpass med Emma. Nu död i sängen... Imorgon ska vi prestera på lussefirande både för delar av skolan och på eftermiddagen för föräldrarna. Åh, vad jag längtar tills det är över!

Dagens Elvis ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar