tisdag 13 december 2016

Så nära hjärtat

Ännu en sådan där hektisk dag. Har knappt hunnit reflektera kring vad som egentligen hände. Först lussade vi för ettor och treor och sedan för föräldrar på eftermiddagen. Jag fick så fina ord av så många föräldrar att jag blev helt tårögd. En fin blomma också. Och klassen sedan, jag är så stolt! De levererade i världsklass! Jag är så fruktansvärt stolt över dem, och stolt att få vara deras lärare! Det måste vara få förunnat att ha så många barn så nära hjärtat. Mina 26 elever i klassen, och så mina tre egna! Ren och skär lycka ❤️

Jag var såå slutkörd när jag åkte hemåt idag. Både fysiskt och psykiskt! Jag valde ändå att åka till gymmet och körde ett hårt arm- och axelpass! Därefter förbi Maxi för att sedan köra hem och söva barn... Ibland är jag extra stolt över mig själv och hur jag får ihop alla delar av livet, idag är en sån dag! Klapp på axeln till mig själv!

Dagens spännis och så min lilla spex-tomte ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar