fredag 30 december 2016

Aktiviteter

Gårdagen innebar en förmiddag hemma. Vi tvättade lite och myste innan vi åt lunch och därefter begav vi oss till Fenomenmagasinet. Där hängde vi sedan till de stängde vid 16. Efter det mötte vi upp M, åkte till Tornby för några ärenden och sedan hämtade vi släpet och hämtade en möbel till Elvis rum som vi köpt av en kompis. Väl hemma var klockan massor och vi åt sen tacos innan vi somnade först vid 23.

Idag sov Elvis till 10, såå jäkla lyxigt och välbehövligt. Lov känns plötsligt helt fantastiskt! Idag kom M hem strax efter 13. Då skrev vi nota och sedan tog jag med mig kidsen och handlade på Maxi medan M var hemma och städade. Efter Maxi åkte vi hem och lämnade av Ellioth och matvaror och sedan for jag och Elvis till Ikano (Elton sover hos mormor och morfar). Dagens aktivitet var att åka rulltrappa där, Elvis älskar det! Nu har vi ätit middag och jag håller på att boka resa... Håll tummarna för att det går som jag vill!

Trotsunge och supertrio ❤️ ❤️ ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar