söndag 4 december 2016

Frusen innebandymorsa

Idag blev det en dag i Rimforsa då grabbarna hade innebandycup. Idag fick jag äta upp lyckan över att vara innebandymorsa istället för hockeymorsa, det var typ minusgrader i gympasalen. Min bröstvårta uppskattade såklart inte detta. Jag överlevde dock de tre timmarna genom att allt snack med alla andra trevliga mammor och pappor. Den trevligaste av dem alla fick vi med oss hem på middag också ❤️ Hon sällskapade dessutom familjen medan jag tog en tur till gymmet och Maxi. Gjorde 30 minuter på crosstrainern, i lugnt tempo. Har legat hela helgen ju och hade så ont i rygg och svanskota därav, kände därför att jag behövde röra på mig! Skönt! Nu ligger jag på soffan och mumsar på lite ost och kex... Imorgon är det jobb igen!

Lillebror är med på allt 💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar