söndag 11 december 2016

Trötta och tjocka

Oj vad jag missat blogga insåg jag nu... I fredags mådde jag inte alls bra. Det blev lite för mycket på jobbet. Jag minns inte ens hur jag kom hem och gick och och lade mig redan vid 15. Sedan sov jag, med några uppvak, resten av kvällen.

Igår började jag dagen med gym. På tom mage dock och jag klarar inte det alltså. Blir helt yr och skakis. Jag fick ändå till ett ordentligt rygg- och magpass. Påväg hem skulle jag svänga förbi Ikea och köpa ljus och Maxi för att komplettera lite bakgrejer och jisses vad folk det var i Tornby. Vad som normalt skulle tagit typ 30 minuter tog 1,5 timme... Väl hemma sövde jag Elvis och därefter satte vi igång att baka lussebullar. Ganska snart började jag göra mig iordning för att fara till Emma på lite bubbel, plockmat och utflyktningsfest. Jag stannade inte så länge då jag strax innan 19 mötte upp M på stan och vi promenerade till Stångs för julbord med hans jobb. Julbordet där är helt fantastiskt och några timmar senare rullade vi hem. Jag fick tom rulla ur sängen idag och nu blir det lite havregrynsgröt innan jag far till gymmet...

Vår helg i bilder ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar