tisdag 18 oktober 2016

Tröttfniss

En sådan där bra dag ändå. Fastade igår så när jag kom till jobbet höll jag på att svimma och var tvungen att sluka en macka. Hann därefter planera klart alla utvecklingssamtal när klassen var på slöjd. Känslan att bli klar i det här yrket, obeskrivlig... Hade bra lektioner. Tjötade med min goa student. Eftermiddagen innebar utbildning nere på stan. Sådär spännande. Nickade till en gång och blev därefter sådär fnittrig som små tonårstjejer kan bli, skrattade åt allt. Moget. Verkligen jättemoget...

Åkte hem och pussade ihjäl mina barn. Drog därefter till gymmet med min finaste tjej och som vanligt får hon mig att skratta så jag nästan kissar på mig. Det sorgliga är att det är åt hennes sorger. Som jag skrattar alltså.

Mannen är på gymmet och jag har krupit ner i sängen. Får för mig att det står en clown utanför så jag får panik... Vad fan liksom :(

Dagens fröken och dagens Elvis ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar