tisdag 11 oktober 2016

Gräsänkan

En fantastisk dag är till ända. Jag hade planeringstid, jag hade rast för en gångs skull, lunchsällskap och slutade skoldagen med en skitlyckad lektion. Därefter hade jag höstterminens första utvecklingssamtal innan jag gasade hemåt för att hämta alla kids. Morfar anslöt (mormor är på Ullet...) för att kolla var alla skulle hämtas då mormor och morfar hämtar imorgon. Hem och styrde med tvätt, plock och middag. Nu är alla kiddos duschade och sövda. Kläder är framtagna för morgondagen och väskorna packade. Jag har precis pratat med M som hade kommit fram till hotellet och jag har nu sjunkit ner i soffan, med ett ljus tänt, i väntan på Emma ❤️

Imorgon väntar en tokstressig dag. Först lämna en buse på förskolan och två stora killar på morgonfritids. Därefter till jobb för första lektionen. När klassen sedan går iväg på gympa stressar jag vidare till sjukhuset för en magnetröntgen. Stress tillbaka för att hinna till nästa lektion. Därefter lite planering och ett möte innan  två utvecklingssamtal innan jag gasar mot Tannefors där jag ska gå mannekäng tillsammans med min syster och systerdotter. ❤️ Det blir kul! Under tiden hämtar mormor och morfar hem barnen och göder och så kommer jag troligtvis hem lagom till sövning...

#dagensfrök gick casual tuesday...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar