onsdag 12 oktober 2016

Skjuten

HELT SLUT. Jäklar vilken dag.
Magnetröntgen var ju "mysigt". Inte nog med infart i armen och en spruta i låret, jag blev blind av skiten. Det i kombo med att somna, drömma att en beväpnad man kommer in i ens klassrum samtidigt som röntgenapparaten börjar låta som en k-pist... Slår i pannan, ser inget och tror jag håller på att drunkna... Och röret man ligger i, fy satan vad trångt. CELLSKRÄCK. Tänkte trycka på nödknappen men antog att jag då säkert skulle få något lugnande och sedan inte kunna köra. Det hade ju inte gått eftersom jag skulle skynda tillbaka till skolan imorgon. Bet ihop, andades och fantiserade...

Hade lektion, med vikarie. Bra skit. Ett spy-galla-möte, planering, uteblivet utvecklingssamtal och ett utvecklingssamtal senare och jag for mått Tannefors för att gå modevisning med syster och systerdotter, mysigt!

Fasen, Sofia -  John Blund, 0 -  1.

När pappan är bortrest är sängen full av kärlek ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar