onsdag 26 oktober 2016

Intensivt

Dålig uppdatering får skyllas på att jag är inne i en extremt intensiv period. Jag har utvecklingssamtal med mina elever vilket innebär att jag jobbar i princip 7.15-17 varje dag nu. Lite möten ingår i den tiden men planering får jag sköta hemma på kvällstid. Tufft. Ikväll har jag dessutom spenderat kvällen på ett föräldramöte för mitt egna barn.

Nu väl hemma har jag packat till USA vilket inte är det lättaste då det ena dagen är typ två grader och nästa 30. Dessutom står skidåkning på schemat och det i kanske 15 grader, vad har man på sig då?

Nä, måste sova. Imorgon väntar ännu en dag med lektioner och utvecklingssamtal. Jag vill även hinna pussa på prinsarna för redan på fredag efter jobbet åker jag upp till Arlanda för en övernattning.

Min lilla goding ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar