söndag 2 oktober 2016

Dåliga tecken

Klockan ringde innan 7 imorse, fotbollscup stod på agendan. Jag var sådär sugen men strax efter 8 stod vi alla redo. M och Elton skyndade medan jag, Ellioth och Elton tog en långsam skogspromenad dit. Vi såg två matcher innan vi gick hem och tog bilen till Ljungsbro. Där blev jag fin i håret samtidigt som vi bjöds på söndagsmiddag. Efter det sov jag och Elvis middag i 2,5 timme innan vi åkte hemåt...
När fotbollstränaren och fotbollskillen kom hem drog jag till gymmet. Behövde komma bort samtidigt som jag bara ville ligga hemma och gråta. Att jag känner mig så stressad, är sur hela tiden och gärna sover bort varenda ledig minut känns väl inte som goda tecken direkt. Någon klasslärare där ute som har några goda råd på hur man stressar ner mottages de tacksamt! Då ska inte det innebära att hela söndagskvällen läggs på arbete...

Dessa är meningen med livet ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar