söndag 9 oktober 2016

Explosion

Om gårdagen var kaos har dagen varit fantastisk. Träning, mys med familjen, kalas hos Fanny, mys med Charlie, träffa släkten, god mat osv ❤️

Måste bara berätta hur gårdagen slutade... Elton sov hos mormor och morfar så Ellioth fick somna i vår säng. När jag kryper ner bredvid honom och precis håller på att somna råkar han sparka ner Manges nattduksbordslampa varpå den exploderar och lämnar ett glasregn över oss. Hela sängen var full och även Elvis säng som står i andra änden av rummet. Jag fick söva om kidsen på soffan medan M fick sanera rummet... Dammsuga, rysta allt, bädda rent... Ändå vaknade jag på glas imorse, galet!

Nu nybakad paj på soffan med min man innan det är dags för ännu en jobbvecka. Jag är så nära den där väggen men kämpar på... Det känns extra tungt att M reser bort tre dagar denna vecka och jag måste dra hela lasset själv...

Lyckopiller ❤️ (Btw bet han bort en stor vass bit från ett plastglas idag och svalde... Men det ska tydligen inte vara någon fara?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar