lördag 15 oktober 2016

Träning och vila

Haft en fantastisk lördag. Började dagen med mysfrulle innan jag satte igång att klippa hela familjen. Sedan for jag till gymmet en stund och köttade biceps, triceps, axlar och bröst. När jag kom hem sövde jag Elvis och sov tillsammans med honom i flera timmar. Ellioth hade sin kompis Oliver här så utanför var det lek och bus, precis som det ska vara ❤️ När vi vaknade åkte jag och Elvis till Tornby en sväng där vi inhandlade blommor och godis. Till Elvis stora förtjusning hittade han en mössa med sin idol Pippi Långstrump på och såklart fick han köpa den. Hem för middag, lördagsmys och lite jobb. Nu kryper jag snart till sängs, vi går ju upp vid 6 på vardagar och det vill minste herr Eklöf göra även på helgerna så dags att ladda för tidig morgon... 😬

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar