torsdag 27 oktober 2016

Bara Sofia

Tuff dag. Alldeles för mycket att göra. Tar mig aldrig hem från jobbet nu för tiden. Alla måsten står mig upp till öronen. Ett lov har aldrig varit mer behövligt. Att dessutom starta det med att bara vara Sofia, ovärderligt! Jag tror jag behöver det mer än någonsin. Men jag längtar redan efter att få komma hem till mina barn och ha några lediga dagar tillsammans ❤️

Imorgon efter jobbet åker jag upp till Arlanda och checkar in en natt på Clarion hotell. Ett glas vin, något gott och äta och lite lugn och ro innan jag på lördag stiger upp och äter en god hotellfrukost innan jag börjar resan mot Denver. 2 h till Frankfurt, ett snabbt byte och sedan 10 h vidare till USA. Det är dagflyg men jag eftersom Colorado ligger 8 h efter Sverige behöver jag vara vaken när jag kommer fram så jag planerar ändå lite sömn (med min nya nackkudde). Därefter har jag köpt med mig fyra skvallerblaskor och på det ska massor litteratur läsas in och en tenta skrivas. Påvägen hem har jag fem timmar att döda i Munchen så jag sparar nog lite tenta att slå död på den tiden med.

Nä, nu sova för att orka med allt vad morgondagen bjuder på! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar