onsdag 19 april 2017

Utan lunch

Har haft jordens huvudvärk ikväll, inte undra på efter den här dagen. M var ju borta så roddade allt ensam imorse. Grabbarna cyklade till skolan själva medan jag lämnade Elvis. Därefter mötte jag upp på skolan för att se så de kommit fram ordentligt. Förmiddagen spenderade jag sedan i Ellioths klass, superskoj! När de gick på lunch gick jag hem för att plugga... Tvättade och plockade istället innan jag åkte iväg på ett möte vilket drog ut på tiden. Åkte förbi jobbet för att hämta ett viktigt papper och fastnade med min bästa kollega Marie ❤️ Fick skynda till Maxi för att hinna köpa en sallad innan jag skulle hämta barnen. När jag plockat ihop salladen och skulle avsluta med tonfiskröra var den slut... Jag fick lämna salladen och gasa vidare till Subway för att trycka en sub i bilen påväg till förskolan. Hämtade Elvis och ringde fritids och lät grabbarna cykla hem själva. När M kom hem for jag till gymmet för ett styrkepass med Karro. Förbi solariet påvägen hem och en svängom Maxi!

Nu landade jag nyss på soffan och här blir jag kvar ett tag... Nighty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar