fredag 21 april 2017

Oupskattad

Dagen började bra. När jag precis var i färd med att sätta på mig jackan för att fara på utvecklingssamtal upptäckte jag ett mail att det var inställt. Hopp, trist för mig då de nya tiderna innebar att jag inte kunde gå (har själv utvecklingssamtal i min egen klass...). Jag fick massor jobb gjort istället så det var bra. Åkte till jobbet och fick endel gjort där också. Snackade lite med kollegor och någonstans där vände dagen. Blev på dåligt humör och kände mig oupskattad. Åkte till stan och intog en himmelskt god lunch (ångad flundra, räkor, potatis, sås och syrad grädde) tillsammans med Johanna, supermysigt! ❤️ Därefter åkte jag och hämtade Elvis, medan mor och far åkte och hämtade de stora. Hem och bytte om för innebandy, och där någonstans när mamma tjafsade med mig tog mitt tålamod slut... Firade med skumpa men någonstans där ringde Emma och då bröt gråten ut... Tur jag har henne som tröstar och peppar! ❤️

Nu ska jag sova, imorgon är en ny dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar