onsdag 5 april 2017

Strukturerad morsa

Elvis favvofröken på förskolan var i chock imorse, för typ tredje gången (på ett år!) var vi i tid. När jag är ensam med barnen blir jag så strukturerad att allt går så bra och klockan är till och med med mig. De stora grabbarna är dessutom så hjälpsamma och medgörliga!

Slet arslet av mig på jobbet. Planerade klart alla utvecklingssamtal, gjorde klart plastfickor för vikarien veckan efter lovet och planerade och kopierade upp allt för vecka 17 när jag är tillbaka (pluggar v 16). På det hade jag massor lektioner och två utvecklingssamtal.

Mormor och morfar hämtade barnen och M kom hem tidigt så när jag kom hem gosade jag lite med Elvis innan jag for till gymmet för 45 min cardio. Nu ligger jag på soffan helt död med jordens huvudvärk! Två dagar kvar till långledigt, kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar