onsdag 12 april 2017

Lust och Stockholm

Bloggen. Jag vet inte alltså. Jag har ingen lust just nu, ingen ork.

Vi hade en mysig stund i Stockholm i måndags. M skjutsade oss till Naturhistoriska på vägen till sitt möte. Cosmonova var ju en höjdpunkt men resten var sådär. Vid lunch dog vi av tristess så mellan mötena kom M och skjutsade oss till Mos. Tänkte mig lite shopping men kom endast hem med ett par shorts och en tisha till Elvis från Zara. Vi hamnade i köer på vägen hem och satan vad jag inte skulle palla bo i Stockholm just därför. Vi var hemma strax efter 18.

Igår började vi med sovmorgon och därefter tog jag mig an tvätten. När vi skulle åka till kick-rampen i Ljungsbro insåg jag att vi var fast hemma då min hemnyckel var inlåst i bilen som i sin tur var inlåst i garaget. M kom till undsättning på lunchen och vi kunde åka till Ljungsbro där vi tillbringade eftermiddagen ute i solen. På kvällen drog jag och tränade rumpa med Emma, solade och handlade.

Idag vaknade vi till snöblandat regn. Snart blir det min favoritmat till lunch i Ljungsbro ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar