fredag 7 april 2017

Det goda segrar väl alltid?

Bloggen har kommit i kläm. Ingen tid och ingen ork.

Igår åkte jag direkt hem från jobbet, svirade om, tog ett glas och åkte till stan. Där mötte jag upp mina kollegor för vin och middag på Aioli.

Idag slutade dagen inte alls som jag tänkt. Vid lunch fick jag hugg i magen och några minuter senare kunde jag inte stå upp. Mange kunde som tur var hämta upp mig på jobbet och körde mig till akuten. Där låg jag i 7 h. Samma sak har hänt två gånger tidigare. Första gången fann de blod i min mage, sist hittade de inget och inte nu heller. Jag fick massor morfin, vilket tog bort smärtan men gav mig jordens illamående istället. Ikväll har jag legat nerbäddad i sängen.

Terrorattacken har såklart inte undgått mig heller. Jag är så ledsen för mina barns skull och den värld jag fött dem till. Jag vill ändå tro att kärleken och det goda alltid segrar! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar