måndag 3 april 2017

Bye livet, ses om en vecka!

Igår var en underbar dag. Lite träning, häng i solen, låg på sängen och kollade serier och på kvällen fick vi finbesök av Emma ❤️

Idag har jag fart runt som en skållad råtta. Lämnade på förskolan, full fart mot jobb. Lektion, lämna klassen för idrott, tillbaka för möte, lektion, lunch med klassen, lektion. Därefter möte, 15 min planering, utbildning i 2 h och därefter utvecklingssamtal. Hem och bytte om för att hämta Emma och köra till gymmet. Körde hem Emma och sedan en sväng till solariet för att sedan köra till Maxi för lite komplettering. Nu har jag duschat mig själv och lagt fram kläder till alla till imorgon. Nu inta lite föda innan det är godnatt.

Morgondagen ser ungefär likadan ut. Bortsett från att M är bortrest och jag får rodda allt själv. Fantastiska mormor och morfar hjälper mig att hämta på förskola/skola (since jag jobbar över pga utvecklingssamtal). Livet är inte så spännande just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar