torsdag 20 april 2017

Shopping räknas väl till träning?

Morgonen kunde inte börjat bättre. När jag satt och pluggade pratade jag samtidigt med Emma på Messenger. Jag ställer frågan vad hon gör och samtidigt som hon svarar "sitter och rättar..." plingar det på dörren... Och vem står inte där? Jo, hon. Med en bukett rosor. Fattar ni hur rik jag är av hennes vänskap? Världens bästa Emma ❤️ Varför hon kom med blommor? Bara för att... En helt vanlig torsdag liksom ❤️❤️❤️

Jag pausade i plugget och städade huset. Därefter tog jag min an jobb. När jag börjar på måndag igen väntar antagligen ett 30-tal fjärilslarver på mig som jag (vi- klassen tillsammans) ska föda upp till vackra tistelfjärilar. Lycka till till mig liksom. Jag kan fan inte ens få en kaktus att överleva liksom... Fortsättning följer...

Ikväll var jag iväg och tränade med Emma. Vad som skulle bli ett hårt pass på gymmet blev främst shopping... Vi shoppade i en timme och körde sedan 30 min cardio, haha! Svettigaste biten var nog när Emma tappade sitt kvitto vilket blåste iväg över halva parkeringen, med Emma springandes efter, tills en riddare kom och fångade det, haha!

Sova, imorgon väntar plugg, utvecklingssamtal med Ellioth, till jobbet för att fixa med beställningar, lunch på stan med fröken Hällöv och sedan hämta ungar på förskola/skola för att köra på innebandyträning... Mange? Ja, han är bortrest som vanligt... Gräsänka är mitt nya jag, det suger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar