söndag 16 april 2017

Finbesök och kalas

Grym helg. Igår tog jag en träningsfri dag och hela familjen tog en promenad på en halvmil istället. Det var dock inte det minsta skönt då det blåste som isbitar i ansiktet. Elvis sov sin nap under promenaden och fortsatte sova när vi kom hem. Då lade jag mig på soffan framför ett avsnitt Ex on the beach. Strax efter 17 fick vi gäster i form av Emma och Mommo. Vi åt gott och snackade skit ända till efter midnatt ❤️

Idag fick jag lite sovmorgon innan jag åkte iväg till gymmet med Karro. Jag körde 30 min cardio och 30 min rumpa och mage. Därefter blev det full fart hem för att duscha och byta om och sedan gasa vidare till Ekholmen och min brorson Oscar och hans flickvän Edita som fyllde år. Vi bjöds på god mat och tårta och fick lite tips till vår semester i Bosnien och Kroatien i sommar. Nu har jag och barnen myst framför Trollz medan M var ute och sprang. För att komma in i vanliga rutiner är det dags att försöka få kidsen i säng nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar