söndag 30 april 2017

Innehållsrik lördag

Jag och bloggen går inte riktigt hand i hand längre. Jag är i ett sånt läge där jag har så mycket att berätta men där jag inte kan. Min blogg är ju min ventilationskanal och att inte ha möjlighet att skriva det jag behöver är jättejobbigt... Men snart...

Gårdagen var fantastiskt. Den började med att hela familjen var uppe redan vid 7 och det gjorde att vi hann såå mycket. Vid 9.30 var jag på gymmet med Karro och vi köttade helkropp i 80 min. Åkte hem och pluggade och skickade in en uppgift och därefter fick vi besök av mitt kusinbarn Lisa. Lite middag och häng och när hon åkt kröp jag ner i sängen och såg ett avsnitt Ex on the beach. Lite senare mötte jag upp Emma på stan för några glas vin och skitsnack. Innan jag åkte hem hookade vi med Mommo och Amil också. Väl hemma, strax efter 23, kände jag mig skitfull (ett glas bubbel hemma innan jag åkte och två glas vin på stan) och kröp till sängs. Jag tål visst inget längre för idag har jag varit lite bakis också. Det ledde dock till en träningsfri dag vilket jag behövde!

Ikväll ska vi till Landbergs och fira Valborg. Vi har inte setts på aslänge så det ska bli jättemysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar