onsdag 29 juni 2016

Sommarlovsmorgon och äventyr

Den här dagen alltså...!! Den började med en gudomlig hotellfrukost, det fanns verkligen allt! Därefter körde Mange oss till Västra Hamnen i Malmö och inspelningen av Sommarlovsmorgon! Grabbarna var förväntansfulla men efter någon kvart där ville de åka hem, det var ju inte som på tv :) Vi höll ut och var kvar den där timmen livesändningen var och grabbarna var nöjda att ha fått se sin Alex på riktigt! Min tanke var att vi skulle stannat och lekt lite vid havet men det blåste ju upp till storm och började spöregna så vi fick fly. Mange skulle hämta oss tidigast om två timmar så den här morsan fick improvisera lite. Jag fick leta upp en busshållplats, ladda ner en app för att kunna köpa biljetter (vilket tog lite tid och vi missade en buss) för att sedan åka till centralen. Det var fortfarande skyfall när vi kom dit så min tanke om lekparkshäng sprack och jag fick tänka om igen. Jag frågade mig vidare och efter stund satt vi på ett tåg ut mot Emporia. Där blev det lunch, fika och shopping tills M hämtade oss vid 15. Därefter delade vi på körningen hem... Väl hemma packade jag upp och satte igång en maskin tvätt innan jag begav mig till gymmet för en promenad på bandet!
En äventyrsdag tyckte grabbarna och jag får nog hålla med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar