onsdag 8 juni 2016

Sista rycket

These days, my god! De är fullspäckade vill jag lova. På jobbet har allt avslutats, jag har plockat ihop klassrummet, roddat med böcker, skickat skriftliga omdömen osv... Idag gjorde jag dessutom min värsta lektion ever men jag lärde mig ju en läxa :) Att tömma pärmar i helklass var ingen idé alls... Det var papper överallt och jag stod själv med en virknål och snörade ihop papper från 24 elever. Samtidigt hade elever panik över att de inte fann någon instruktion över hur man satte in flikar in en tom pärm igen. Fem flikar. Helt självklart kan tyckas men inte när man är 7 bast vill jag lova. Allt löste sig till slut och alla vara glada (gladast var en halvt panikslagen fröken!).
Imorgon tar vi adjö av världens mest fantastiska klass. Emma för alltid men jag har ju privilegiet att ha dem i höst också! Det känns dock riktigt tungt att vi förlorar Emma ❤

Gym har hunnits med idag. 30 min kondition och därefter mördade vi våra rumpor. Träningsvärken kan gärna vänta tills fredag... Vill inte se så bajsnödig ut imorgon när jag är dirigent. Japp, för jag är utvald att stå där och vifta med armarna trots att jag aldrig gjort det förut. Så ja, bajsnödig är jag...

Idag körde Elvis och jag thaistyle ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar