fredag 10 juni 2016

Rikast i världen

Igår- vilken grej! Rös och fällde några tårar när eleverna sjöng så vackert på avslutningsceremonin. Blev helt rörd och varm i hjärtat av alla mina kids kramar efteråt och alla fina och stärkande ord av föräldrarna ❤

Efter ceremonin städade jag ur det sista ur klassrummet innan vi bjöds på smörgåstårta och tacktal av rektorer.
Efter det åkte jag hem och tog en halvtimmes nap innan jag fortsatte ner på torget där det blev ett par glas vin med bästa kollegorna!

Idag har vi firat min systerson Rasmus som tagit studenten. Vi var med när han sprang ut och sedan gjorde vi några ärenden innan vi anslöt igen i deras nya lägenhet i Norrköping. Vi bjöds på smörgåstårta, tårta och glass och jordgubbar, mums! Det trevligaste var ju förstås sällskapet, tycker det är så mysigt att träffa släkten!❤ Sedan var det ju inte så dumt att få ha Charlie sovandes på bröstet heller, gammelmosters hjärta ❤

Igår och idag. Jag är rikast i världen ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar