torsdag 16 juni 2016

Lättaste resesällskapet ❤

Dagen igår började med att släcka brinnande dockor och bränder i rum. Den slutade med att jag kröp ner i en säng på ett superfint hotellrum i Turkiet. Kontraster. Jag älskar kontraster!

Att resa med våra barn, alltså fy fasen vad de är duktiga! Inte något gnäll alls utan de bara hänger på. Det var ju något annorlunda att resa nu och i mars med en Elvis som då hasade runt på rumpan och nu hela tiden springer åt helt fel håll, hela tiden! Han fick springa av sig lite i gången på flygplanet och sedan sov han gott i 2 h. Vi landade i Antalya efter 3 h och 13 min flyg (nada liksom) vid 21.30 lokal tid. Då väntade 2 h buss, som nästan blev 3 h. Vi sa åt grabbarna att blunda och vila och de sov på 5 min och hela bussresan! Elvis kikade ut genom fönstret någon kvart innan han sov också. Den gnälligaste var nog jag som klagade på min stjärt då jag hade jordens träningsvärk och satt så himla illa. Först strax innan 02 somnade vi gott i sängarna på hotellet. Grabbarna fick ju vakna när vi klev av bussen men somnade lika snabbt när vi klev in på rummet!
Världens lättaste barn att resa med ❤

Idag har vi ätit god mat och legat vid poolen. Så kommer det förbli resten av veckan. Vi hade 11 veckor på stranden i Thailand, nu är det barnens resa och vi kör en vecka poolhäng!

Att himlen öppnade sig vid boarding igår gjorde ju inte resan tråkigare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar