lördag 25 juni 2016

Inga måsten

Vi har haft en sådan där tokskön dag utan stress och måsten...
När M är sjuk snarkar han som om vi hade en hel jävla timmerverkstad i sovrummet vilket resulterar i noll sömn för mig. Då går M upp med Elvis (idag vid 7) och så är det min tur att sova. Två timmar sömn blev det för mig innan jag klev upp och satte igång en maskin tvätt. Ellioth och Elton sov dock till 10 och 10.30 så frukosten intogs vid 11-tiden. När jag sövt Elvis strax innan 13 drog jag till gymmet där det blev 30 min kondition och 1 h styrka i form av armar och mage. Det var galet varmt idag men såå skönt att träna!
Därefter tog jag en svängom Lager 157 och kombination rea och förkärleken till att matcha brorsorna gjorde ju inte det besöket billigt direkt. Och då har jag inte ens fått lön än. Bra att den är slut innan den ens kommit :/
När jag kommit hem och svirat om tog vi en sväng till Netto (billigt lösviktsgodis) och sedan till Maxi (vatten och jord).
Hemma igen hade vi pojövning innan vi åt grillad kyckling med ugnsrostade rotfrukter och halloumi, mums!
Nu har jag duschat tre barn och mig själv och sövt Elvis... Tänker däcka på soffan för imorgon far vi på lite äventyr igen!

Mina fantastiska barn där de stora just nu gör att jag sliter allt mitt hår ❤😱

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar