lördag 11 juni 2016

Produktiv dag i min smak

Fixardag. Medan M och Ellioth kopplade på släpet och började tömma förrådet åkte jag och Elvis till stan (Elton var hos mormor och morfar). Jag var ute efter en speciell tröja men självklart fanns den inte i min storlek. Dock fanns den i mammas storlek och jag var så förälskad i tröjan att jag köpte den åt mamma istället ❤
Vi traskade runt på stan en stund och när vi tänkte ta bussen hem insåg jag att jag inte hade något busskort med mig så grabbarna hämtade oss och vi följde med ett varv till förrådet!

Väl hemma bytte jag om till träningskläder och drog till gymmet! 30 min på crosstrainern och sedan dödade jag min mage!
Hem för käk och därefter fick vi finbesök av Alina, Elma och Denis ❤ En sådan där bra och produktiv dag helt i min smak!

Elvis sov och jag kunde shoppa i lugn och ro! Därefter hoppade jag i nya träningsbrallorna ✌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar