fredag 9 juli 2010

Tjörn!

Det blev lite shopping idag, men mest nödvändiga saker faktiskt :) En
hoodie till Mange till kvällen, då hans han hade med sig är full av
kaffe. Mysbrallor och en hoodie till Elton, då hans vi hade med är
förbrukade (läs nedspydda) och jag inte tog med så många par då
jag räknade med tropisk värme. Samma sak gällde Ellioth, fast där
träckte det med ett par jeans (och så råkade det slinka ner en
tischa!) från rean på Zara! Jag själv behövde ett rent linne/t-
shirt till imorgon så det fick bli en t-shirt från H&M för 30kr:)
Förälskade mig i en klänning som fick följa med hem också:)

Nu befinner vi oss på Tjörn och sniffar riktig västkust! Kobbar,
skär och hav! Nu ska det grillas och ikväll ska vi försöka smita
iväg, bara M och jag, och kika på solnedgången från ett berg vid
havet!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar