torsdag 29 juli 2010

Ny detalj i barnens rum!

Nu ligger jag på soffan helt utslagen, med en babbelgubbe som
underhåller mig :) Det är viktigt att ta itu med alla världsproblem
såhär dags... "Mommo sover hemma! Ja sova mommo, nälla?", "Julle
pappa tiningen", "Lillebo sover mitt rum, sin sängen"... Ja, ni
förstår :)

Hektisk dag, jag var ju inte direkt ensam på IKEA. Fick iaf tag i det
jag skulle ha... Efter det blev det en tur till Nordik! Livsfarlig
butik det där... Det är inte mycket man inte vill ha:) Dom där
bokstäverna till barnens rum fick följa med hem, och så en
födelsedagspresent till mig själv :)

Tog en tur förbi stan också för att beställa en skylt till barnens
dörr. Tanken var att jag skulle ha en dödskalle med texten: "Här bor
Ellioth & Elton" men det blev lite tight med två namn så det fick bli
en elefant istället! Dock skulle det dröja en vecka att få den
vilket kändes lite skumt då damen i kassan gjorde den på två
minuter när vi köpte en till Kellis, men what to do?

Nu på kvällskvisten tog jag och Ellioth och körde över mina
utrensade kläder till mina kusinbarn. Två sopsäckar och en stor Ikea-
påse blev det:) Så kul att ge kläderna till dom då de alltid är
så tacksamma och verkligen använder sakerna!

Nej, nu har babbelgubben slocknat så nu ska vi se på film! Ni får se
bilder från vår ommöblering imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar