onsdag 14 juli 2010

Döden...

Det känns som magen håller på att snärjas av på mitten... Någon
skrev på Facebook att en tvååring avlidit i sömnen, utan att dom
vet varför. Någon annan skrev att det kanske var värmen?! Tänk er
själva... Ni vaknar på morgonen, brygger lite kaffe och sätter er
vid bordet och läser tidningen. Väntar på att er tvååring ska
komma knallandes som han brukar. Denna morgon hinner ni läsa klart
tidningen och tänka "han måste vara trött idag"... Går in för att
titta till honom, och där ligger han alldeles stel och kall...

Jag skulle aldrig bli människa igen. Tänk om min Ellioth skulle
ryckas ifrån mig, som jag bara älskar mer och mer för varje dag. Som
jag älskat mer och mer varje dag i två års tid. Känslorna för
Elton bubblar ju redan över och honom har vi bara haft i åtta
månader. Nej, man ska aldrig behöva uppleva ens barns död. Helst
skulle man nog slippa sina föräldrars död också, hur nu den
ekvationen skulle kunna gå ihop :s?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar