torsdag 15 juli 2010

Avresedagen!

Godmorgon avresedag! Har lite separationsångest då min älskade i-
fåne ska få stanna hemma :) Vill inte ha en mobilräkning på flera
miljoner när jag kommer hem, det klarar jag mig utan! Så om någon
vill mig något nås jag på Manges mobil!... Och i bloggen blir det
torka en vecka nu men jag hoppas ni är kvar när vi kommer tillbaka?
Då kommer det komma upp massor sol- och badbilder och så en och annan
"nagellacksbild" också ;-)

Åker ju inte förrän ikväll så jag återkommer här under dagen...
Nu ska vi försöka att fara iväg och ta ett dopp någonstans!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Vila upp dig nu & låt bloggen vara, det är väldigt skönt att slippa datorer ett tag & man behöver det!

    Tack va rar du är, haha milfen :)
    söööt du är..
    Vi får ses sen när du är hemkommen!

    Ta hand om dig nuuuuu, varm kram hurtbullen :p

    SvaraRadera