söndag 25 juli 2010

Kräka!

Nu är jag snart hemma hos mina små prinsar igen, som jag längtat!
Gårdagen blev mindre lyckad för min del... Var ju såå frusen att
jag fick gå ner och bädda ner mig under ett täcke lagom till att
festen började. Tanken var att jag skulle bli lite varm för att sedan
gå upp till festen och fortsätta ha trevligt men istället började
det spruta kräks ur mig (jag hade bara druckit ett glas vin så drt
berodde inte på alkoholen!) så efter några (spy-)rundor ut på
bryggan så blev jag kvar i båten... Uff:( Tyckte extra synd om mig
själv när Mange aldrig kom hem heller så jag gick ut i stormen,
livrädd, och hämtade hem honom (mötte honom utanför då han redan
var påväg till båten!) så då fick han sig en rejäl skopa för att
han inte tittat till mig som utlovat. Lite berusad ramlade han senare
ur sängen, haha, "endel straffar Gud med detsamma..." :)

Måste hem och kånka upp kartonger med barnklädrt från källaren...
Vintern är ju här (Brrrr!) och Elton äger just nu bara ett par
långbrallor... Det får bli dagens mission :)

1 kommentar: